DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 11 Sayı: 22, 1.12.2018

Yıl: 2018

Research Article

 

1. DETERMINANTS OF CONSUMERS’ PERSONAL HEALTH TECHNOLOGY USAGE INTENTIONS1

Semra Caliskan , Aysegul Toker , V. Aslihan Nasir

Sayfa : 155-170
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. TÜKETİCİ ALGILARINA AİT ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME VERİSİNİN ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME YÖNTEMİNDE KULLANIMI: CEP TELEFONU MARKALARI ÖRNEĞİ

Çetin Kalburan

Sayfa : 171-186
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki

Aslıhan Kıymalıoğlu , Yağmur Öz

Sayfa : 187-204
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

4. DOKUNMA İHTİYACI VE YAZILI BİLGİNİN PSİKOLOJİK SAHİPLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Batuhan Doğu Alkaya , Tülay Korkmaz Devrani

Sayfa : 205-232
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

5. FUTBOL SEYİRCİLERİNİN DUYUSAL DENEYİMLERİNİN, ETKİNLİK TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Metin Argan , Caner Özgen , Ahmet Ferdi Koç

Sayfa : 233-248
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

6. Benlik Uyumu ve Fonksiyonel Uyumun Tüketici Marka Bağı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Çalışma

Öznur Özkan Tektaş , Arş. Gör. Begüm Uğur

Sayfa : 249-272
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 10 Sayı: 20, 1.12.2017
    • Cilt: 11 Sayı: 21, 1.06.2018
    • Cilt: 11 Sayı: 22, 1.12.2018
    • Cilt: 12 Sayı: 23, 1.06.2019
    • Cilt: 12 Sayı: 24, 1.12.2019